22 jan. 2014

Vinets dag

Hej hopp!

Hur har ni det så här på Vinets dag? 
(Hörde på radion. Hade ingen aning om att det fanns en sådan dag…)
Hoppar dock över det - är trött nog ändå!

Nya Plaza och ett par knäckebröd efter träningen, håller mig sällskap. 

Planerar för en tidig kväll. Tänkte dock att jag skulle hinna kika på premiärprogrammet av Jills veranda innan jag slocknar...

Nu väntar packning av skolväskor och gymnastikpåsar inför morgondagen. Det gäller att förbereda så mycket som möjligt ;)

Kram!

A

5 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Vinets dag? Nej, nu börjar det nog gå lite för lång, med dessa dagar ;) :)
Inget vin här heller, så här mitt i veckan.
Stter faktiskt och kollar Jills veranda just nu ;) Valde mellan det och Mia på Grötö. Men jag vet inte jag… om det var något för mig? Fint hus och porch i alla fall ;) .)
Kram /maria

Lena - gott för själen sa...

Såg också Jills veranda. Riktigt skön stämning i programmet. Extra kul att vi ska på hennes krogshow imorgon!

Kram Lena

Sallys hus sa...

Hej hej!
Vinets dag?? Haha. nu är det visst dagar för allt.. Jag hoppar också över det idag.. mitt huvud bultar redan..:(
Vad läcker all frukt ser ut och fruktsallad.. å det måste jag göra i morgon.. det är egentligen lite konstigt att frukt kan vara så mycket godare då manskär den i små bitar och äter med sked..;)
Kram Katarina

baraetthem sa...

Vinets dag? Hade jag ingen aning om. Allt verkar ha en egen dag nuförtiden:) Inspirerande bilder i tidningen, mycket snyggt!

Hoppas du haft en bra dag och får en fin helg!
kram fredrika

Fröken i Söder sa...

Var programmet bra? Vi såg Mia på Grötö istället. Visst är det toppen att förbereda. Jag är glad att dottern fixar det själv nuförtiden,vi går dock igenom veckan på söndagen. Kram Stina