28 jan. 2014

Lyx Vs budget


Hur lika??


Vs



Vilket väljer du??

Får priset bestämma när du handlar smycken, kläder, möbler etc. Eller tycker du att det är viktigt att betala för varumärket? Ibland skiljer det verkligen inte mycket mellan olika produkter, ja förutom priset då ;)



Hej vänner!


Ny tenta avklarad idag. Såå skönt! Känns som det gick hyfsat faktiskt:)
Nu softar jag i soffan med barnen, och det är så mysigt när vi inte har setts sedan 7 i morse. De tittar på Bolibompa och jag kollar mejl och läser nyheter.

Nu ska jag gå och sätta på en kopp kaffe. Hoppas ni också har en fin och mysig kväll!

Kramar! 


Ps/
Översta bilden är lånad från Lindex som har armbandet för 79,50.

Den nedre bilden har jag lånat från Essere.
Där kostar armbandet från b.loved 559:- (ord. 749:-).


4 kommentarer:

HOUSE of MANDY sa...

Oj oj, det var inte stor skillnad!!

Fina ringar,

Må så gott.
Amanda

Bakom dörr nr. 11 sa...

Håller med ovanstående, inte stor skillnad. Jag brukar blanda både lite dyrare och billigt, alltid roligt.
Kram Pia

Sallys hus sa...

Hej hej!
Jag betalar aldrig för märket.. däremot kan jag ofta välja att lägga till lite för att få en bättre kvalité..;)
Vad mycket snygga kuddar du har i soffan och jag vet exakt hur känslan är då man har en nytvättad soffa...hääärligt!
Hmm.. skulle behöva tvätta min med..;)
kram Katarina

Fröken i Söder sa...

Grattis till tentan! Jag köper helst billigt, men gillar vissa saker som är lite dyrare t ex tyger från Svenskt Tenn. Nu har jag hittat samma tyger i England och beställt dem där, då blir man glad!
Kram Stina