8 jan. 2014

Såå nöjd :)



Hej alla bloggisar!

Vad har ni haft för er idag? Ska alldeles snart kika runt till er :)

Har just kommit hem efter en uppfriskande PW i mina nya, stiliga walking-skor.
 Japp, det blev ett par Salomon XA Pro 3D Ultra 2 GTX och de verkar riktigt bra! 
Så klart tar det ju ett tag innan jag har gått in dem och de har blivit sådär perfekta!


Slog till på ett par sköna byxor också. Det är ju alltid lite roligare att träna om man har något fint på sig :)

Ha en fortsatt fin lille-lördag!
Kram!

2 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Wow, vilka rejsiga skor. De där måste du gå fort i ;-) Med den färgen och det namnet. Kanonfina.

Kram Lena

baraetthem sa...

Men jisses vad snygga!! När jag är "igång" igen efter graviditeten ska jag också handla mig nya snygga plagg:)

Kram fredrika