27 jan. 2014

Ektorp i nya kläder

I lördags var jag och L och tittade på "Hundraåringen". Lite småkul var den väl, men jag hade kanske lite för höga förhoppningar...


Något jag däremot är mera nöjd över är jag äntligen fått på en ny, fräsch klädsel på soffan:) Passade på att tvätta alla kuddfodralen när jag ändå var i farten. Jag fullkomligt älskar Chhatwal & Jonsson's kuddar som bara är att köra i tvättmaskinen och så kommer de ut som nya:) 

Måndagstipset den här veckan blir doftljuset Sandalwood (i glasburk - mycket viktigt;)) Finns hos ICA.
Har ett med samma doft i plåtburk (också ICA) men det doftar verkligen ingenting.

Ha nu en riktigt bra start på veckan <3

2 kommentarer:

anettan sa...

Jag tyckte hundraåringen var sådär, visst var den rolig emellanåt men ganska dryg.... Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

Helenas enkla vardag sa...

Jag tycker också att den var sådär. Fick skratta några gånger och jag hade inga höga förväntningar eftersom jag inte ens orkade läsa boken. Vad fint du har. Jag har samma soffa som dig.
Kram Helena