13 jan. 2014

How to stop a nightmare

Men hur gulligt är inte det här?!



Hemstudiedag idag, och sista chansen att plugga inför tentan som är i morgon :S
Måste dock åka in till Borgholm för att fixa lite grejer först.
Undrar om jag har drabbats av "jag-ska-bara-syndromet" ? (Alfons Åberg, ni vet).



Hej vänner!

Det är så roligt att fler och fler hittar hit! Och att ni ibland lämnar en liten hälsning :)
Det uppskattas verkligen!

Några gånger har jag fått frågan vad det är jag läser till. (Och ärligt talat kommer jag inte ihåg om jag skrivit det här på bloggen !?) Strunt samma, i så fall blir det en repris. Jag har i många år jobbat som undersköterska i äldreomsorgen, men valde av olika anledningar att börja läsa till Hälso- och vårdadministratör, dvs. det som förr kallades för läkarsekreterare. Och det mina vänner är nog ett av de bästa beslut jag fattat någon gång :)

Oj, klockan rusar på ser jag. Bäst att sätta lite fart här!!

Kramar!


Ps/ solen skiner här idag!!!

1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Haha, ja Alfons-syndromet känner man ju igen.

Jaha är det så det heter nu för tiden. Jag utbildade mig till läkarsekreterare på gymnasiet (det var på försök på den nivån då på några ställen i landet). Jobbade som det i några år innan jag fick upp intresset för ekonom-rollen och har utbildat mig på senare år.

Lycka till med tentan!

Kram Lena