26 jan. 2014

Tjuvstart och halsont

Ja jag vet att det är över en månad till semledagen men vi tjuvstartade lite i år...


Har en sambo som älskar semlor och kan sluka hur många som helst på en säsong. Själv är jag inte alls lika förtjust.. I bästa fall äter jag en (1) om året. Däremot tycker jag själva semlebullen (alltså utan fyllning då!) som man köper i affären är hejdlöst god. 


Tog den 36%-iga grädden och det blev inte så bra. Skulle ha vispat mycket längre ser jag..


Misstänker att jag har en förkylning som inte brutit ut riktigt än:( Sitter framför en brinnande kamin och fryyyser och har lite småont i halsen. Kan säga att det är INTE läge att bli förkyld nu…
Hoppas ni mår bra i alla fall!!

Ha en toppensöndag så ses vi senare i kväll :)
(Ska lägga mig på soffan en stund nu så får vi se om jag känner mig piggare sen')

Inga kommentarer: