15 jan. 2014

Mitt onsdagsnöje :)

Onsdagskvällar är min alldeles egna tid :)
Och i kväll drar det igång igen - vattengympan. Jippi!

Även om jag sliter som ett djur i bassängen, så är det ren och skär avkoppling
Inga måsten och ingen som tjatar på mamma..


 För att inte tala om känslan efteråt!
(Hm…hur det kommer kännas i morgon behöver vi däremot inte prata om…)

Söta Ylva som håller i passet är en jätte-duktig tjej och ser alltid till att peppa en till det lilla extra. Bra och uppiggande musik är så klart också super-duper viktigt. Extra plus för att gympan hålls i varmvattenbassängen på sjukhemmet. 34ᵒ i vattnet. Det ni!

Det har blivit dags att förbereda middagen ser jag, men om jag orkar(!) så tittar jag in lite senare i kväll.

Anette

4 kommentarer:

Fröken i Söder sa...

Hoppas din tenta gick bra! Vad skönt med lite vattengympa, hade jag nog behövt efter mitt Crosscagepass i måndag..
Kram Stina

svart vitt och rött sa...

Härligt med ett hårt pass och sedan hem... nöjd och glad :-) Ha det gott!

Helenas enkla vardag sa...

Det låter riktigt skönt att träna i varmvatten.
Kram helena

Maria - Wikers Liv sa...

Åh, 34 grader, då kan ju t o m jag bada ;) Skönt det lät!
Vilket stiligt strykjärn du skaffat! Själv är jag helt beroende av ångstation, när det gäller strykning. Finns inget bättre. T o m mannen tycker det är okej att stryka sedan vi skaffade det första för 10 år sedan ;)

Tack för fina ord igår hos mig :)

Kram och ha en fin dag

/Maria