11 jan. 2014

Gyllene stund

Igår em när jag kom hem trött och sliten låg det ett märkligt paket på bordet. Så klart undrade jag vad det var för något och om jag hade beställt något…


Inuti det bruna oansenliga paketet låg en ask med gyllene Ferrero Rocher! Jag gick ju och vann det hos den här bloggerskan ett tag innan jul, vilket jag ju heeelt hade glömt! 
Desto mer överraskad blev ju jag och glada överraskningar kan man ju verkligen inte få för mycket av!


Här lyser snön med sin frånvaro även om det pratas om snökanoner både till höger och vänster. Hur är det där NI finns?

Håller mig annars inomhus idag. Bara en snabb tur till mataffären för att fylla upp i skåpen och för att få lite färska blommor till bordet. Nu väntar plugg på andningsorganen…


Ha en fin-fin helg och njut av ledighet (ni som har det alltså…).

Kram A

2 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Hihi, precis som jag då. Fick också min vinst igår.

Jodå, här i Mälardalen finns snön!

Kram Lena

Fröken i Söder sa...

Vilken god vinst! Läser du till sjuksköterska? Kram Stina