27 dec. 2013

Vardag igen:)

 Skönt med vardag igen…

Jag vill inte låta otacksam för det är mysigt och härligt med jul, på alla sätt och vis, men efter tre helgdagar får jag en lätt krypande känsla i kroppen...


Den här dagen har till stora delar tillbringats på ett lekland i Kalmar. Det gäller att hålla skatterna på gott humör annars blir jullovet lite väl långt;)

Passade också på att handla lite gott inför nyår. Något som också som fick följa med hem var en stor bukett krispiga tulpaner. Lovely:) Hoppar dock över mellandagsrean i år. Klarar inte riktigt att trängas med så otroligt mycket människor. Har beställt lite på nätet i år istället. Perfekt när man bor som man gör...

När jag kom hem skulle jag vara duktig och stryka lite. Råkade då putta ner strykjärnet i golvet så att det slog ut en blå låga:S Aahh, nu måste jag väl ge mig ut i handeln iaf… Förslag på ett bra strykjärn, någon?!

Inga kommentarer: