21 dec. 2013

There's this boy...


Hej alla fina bloggisar! 

Hur har ni det så här dan före dan', före dan', före doppardan'? 

Här återstår städning och det sista piffet. Och så ska jag ju baka en engelsk fruktkaka såklart. Den gör jag till varje jul och den kan jag (ja, det är mest jag som äter av den) inte vara utan. Grejen är att äta den kall och i tunna skivor:)


Jag har ju en liten fäbless för snygga julgranskulor. Brukar komplettera och/eller byta ut några varje år. En som dock har hängt med länge är den fina, blanka från Walther & co.

Det är absolut inte ett måste att hänga dem i granen. Den här har jag ofta bara liggande någonstans.
Den silvriga, lite kitchiga, granen i bakgrunden kommer från IKEA.

Har märkt att jag drar mycket åt silver-hållet just nu. All zink som jag tyckte så mycket om förut är nu förpassad till förråd och lådor.


Hittade denna underbart söta tavla på julmässan på Kalmar Slott. Är den inte oemotståndlig så säg?!


Hoppas ni har en härlig lördagskväll! 
Ska nu återgå till att lyssna på två små troll som har livliga diskussioner om vilken klapp som är till vem...


1 kommentar:

Helenas enkla vardag sa...

Är också svag för fina kulor. Din var jättefin. Här skakas det och gissas också för fullt.
Kram Helena