17 dec. 2013

Petra & Magnus


Banne mig om det inte drar ihop sig till jullov:)
Två dagars praktik och en halv skoldag kvar…sen' så…

Under många år har jag jobbat julhelg. Om inte själva julafton så i alla fall juldan' och/eller annandag'. Att i år få julledigt i nästan två veckor är ju precis huuur lyxigt som helst:)


Idag har vi "tackat av" en av våra lärare och också ätit jullunch tillsammans. Hur mysigt som helst!
Och gott…

Kan inte riktigt fatta att jag redan avverkat en termin. Känns inte alls länge sedan jag var hur nervös som helst och faktiskt tvekade om jag över huvud taget skulle "hoppa på tåget" :S
Nåja, nu är jag är jätteglad att jag vågade:)
~  ~  ~
Mitt tisdagstips får bli denna super-duper-fina låt med Petra Marklund och Magnus Karlsson (han från Weeping Willows ni vet).

Ha nu en jätteskön tisdagskväll och unna er lite mys i julstöket:)

2 kommentarer:

baraetthem sa...

Nu måste jag bara lyssna på den låten. Den länkas och tipsas överallt så måste ju vara bra:)

kram fredrika

Bodil sa...

vad mysigt att vara ledig länge.
Jag jobbar hela julen och nyår, men det är helt okej.

Tack, vad kul att du gillar vårt golv, det är jag som har målat det.
Kram Bodil.