9 dec. 2013

Det kom ett paket---

Väntar på att Morden i Sandhamn ska börja. Ser ni den serien? Så härligt att se sommarserier under vinterhalvåret. Precis som med Så mycket bättre och Bonde söker fru blir man lite förundrad över hur grönt och vackert det är i Sverige på somrarna. Visst?
Det är inte utan att man längtar lite..

Idag har det shoppats julklappar till småfolket. Fick med oss hem i stort sett det vi hade tänkt oss och det känns riktigt skönt. Ett par klappar kommer att komma hem med posten också. Skönt att vara färdig i så pass god tid!

Måste få tipsa er om en sååå snygg webbutik som jag precis har hittat till - Grandpa.


Några saker som jag verkligen uppskattar när jag beställer på nätet är att varan är väl inslagen samt snabb leverans. I detta fallet blir det MVG på båda:)

Snyggt!!

Snygg baksida!

Vad det innehåller kan ni säkert lista ut;) Ska bara fixa ett par ramar så visar jag en annan dag.


Detta får bli mitt tips denna måndag. Ha en bra start på nya veckan:)



Inga kommentarer: