7 dec. 2013

Julstass. Check ✓

Hallå på er därute i vårt avlånga och blåsiga(!) land!
Hur har ni klarat er igenom senaste stormen? 

SOM det har blåst/blåser!! Jag tror jag blir tokig på allt blåsande snart! Men vad gör man, det är väl bara att härda ut… Man kan ju passa på att ägna sig åt lite mysigt julpysslande inomhus, exempelvis i form av knäck och kolakokning. Var även på gång att baka en ny omgång med saffransbullar men det var visst någon som glömt att köpa kesella…hmm..

Nåja, eftersom Sven gav mig en extra dag hemma igår så känner jag mig inte så jättestressad utan hinner nog med det en annan dag:)

Klänning Lindex. Halsband Malene Birger.

Jag har verkligen inte många röda plagg i min garderob. Nästan inga alls faktiskt. Men den här juliga klänningen från Lindex kunde jag bara inte motstå! Så fin med draperingen och det lilla sprundet i nacken. Måste visst stryka den ser jag;)

Bild lånad från Lindex.

Nu ska jag ägna mig enbart åt Ronja-filmen som går på Barnkanalen just nu. Den kan man se huuur många gånger som helst! 
Kramar!

Inga kommentarer: