16 dec. 2013

Utflykt!


Tog med mig familjen och åkte på en liten utflykt igår.


Det var inte en jättelång utflykt men den gick till ett mycket mysigt ställe - Gårdby Café & Lanthandel.


Ni som har semestrat på Öland har säkert varit här:)


Delikatesser och gotter i mängder:) Lite shoppat blev det minsann också, bl.a lite gott som jag ska ha att dekorera jultårtan med.


Man kan även fika här (vilket vi ju så klart gjorde;))


Café och lanthandel i gammaldags miljö.


Har ni inte varit där tycker jag absolut att ni ska åka dit. 
Godsaker, inredning och kläder. Perfekt söndagsutflykt:)

Oj vad klockan springer iväg! Väntar hit tjejerna för grupparbete idag. Blir nog en hel del fniss också misstänker jag… Måste lämna lillbuse på förskolan först så nu måste jag verkligen rusa. 
Vi ses senare!

2 kommentarer:

Bakom dörr nr. 11 sa...

Åh där var vi i somras, vilket ställe, underbart. Åker gärna dit igen.
Trevlig kväll.
Kram Pia

Helenas enkla vardag sa...

Vilket mysigt ställe. Det var länge sedan vi var på Öland nu, kanske dags att ta sig dit snart.
kram Helena