28 dec. 2013

Ölandstips


Idag har vi besökt kyrkogården då det är femton år sedan min pappa gick bort. Trots att det har gått lång tid känns det alltid lite extra just den här dagen.


Passade på att kolla in favoritbutiken vic & mic när jag ändå var i krokarna:) Tyvärr var det inte öppet.
Supertrevliga ägarna Viktoria och Mikael var dock där och höll på att stänga för säsongen. 

Dagens Ölandstips blir alltså den här gulliga butiken, som är inredd i en före detta lanthandel. De har bland annat märken ifrån Lexington, Bruka Design, Sturehofs krukmakeri, Pappelina, Ölands choklad m.m, m.m…


Vic & mic inredning ligger cirka 15 km utanför Borgholm och är väl värt ett besök. Öppnar igen till påsken 2014.

Ha en fab lördagskväll!

2 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Vilket bra tips! Kanske blir det en tur till Öland under sommarsemestern. Jag var där som barn, men har faktiskt inte varit där sen dess. Trots att jag kommer ihåg att jag gillade det.

Kram Lena

baraetthem sa...

Förstår att det är en dag som känns extra i hjärtat!
Det tipset ska jag lägga på minnet:)

God fortsättning till dig, kramar!