31 dec. 2013

Farväl 2013

Sista skälvande timmarna av 2013 är här :)
Vill börja med att önska er alla ett riktigt 
GOTT NYTT ÅR

Tycker nog ändå att 2013 har varit ett bra år. Trots (eller tack vare kanske man ska säga..) att jag har hoppat på ett antal "tåg" som jag inte hade planerat. För ett år sedan hade jag tex. ingen aning om att jag under det här året skulle ta tjänstledigt för studier. Blev 2013 som ni hade tänkt er?


 Årets nyårsdukning i vitt och guld :)


Var ute i trädgården och knipsade av några slingor murgröna som jag band om linneservetterna. 
Enkelt och snyggt :)






Ha nu en riktigt trevlig kväll allihopa!



3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Gott nytt år till dig också!

Vacker dukning!

Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Fin dukning! Känner igen glasen, har likadana. Nej året blev verkligen inte som jag trodde. Önskar dig ett gott nytt år.
Kram Helena

Home2tiny sa...

Vilken underbar dukning, snyggt med guld o vitt. Gott Nytt År o jag ser fram emot att följa dig under 2014. Kramisar Tina