19 feb. 2014

Trevligt samtal:)


Tar en paus mellan plugg och matlagning. 
Har lite idétorka men det lutar åt att det blir lax. Yummie!


Bläddrar lite förstrött i nya Sköna Hem men har lite svårt att fokusera..
Drömmer mig gärna bort till sommaren. Varför?!


Jo, i dag på morgonen fick jag ett mycket trevligt samtal…:)


Fick nämligen erbjudande om sommarjobb på den hälsocentral där jag gör min praktik.

Om ni bara anar vad skönt det känns…

Kommer dessutom inte att jobba heeela sommaren utan kommer även ha tid att umgås med mina små älsklingar.

Nähä,dags att återgå till verkligheten!

Kramar från mig <3

Ps, det är nästan så att laxen behöver få sällskap av ett glas vin… ;)



5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Klart laxen skall intas med vin... Vad kul med sommarjobb, men du måste uppdatera mitt dåliga minne vad det är du läser? Jag vet jag har ett fruktansvärt dåligt minne.
kram Helena

Bakom dörr nr. 11 sa...

Åh va roligt att du har fått sommarjobb, stort grattis :)
Laxen behöver helt klart sällskap av ett glas vin. Tror jag ska ta mig ett glas jag också, städningen blir liiite roligare då ;)

Ha det gott. Kram Pia

Home2tiny sa...

Lax o ett glas vitt är alltid rätt. Grattis till sommarjobbet. Kramisar Tina

Hemma på Sjuan sa...

Lax är så gott! Det har vi haft här hemma idag oxå ;)
Så fint svaret skåp du har i bakgrunden, kram Suss

Fröken i Söder sa...

Grattis till jobbet! Här är jag ledig i sommar. Kram Stina