5 feb. 2014

Kristaller


Farbror Frost måste ha varit här i natt och strösslat "hela världen" med iskristaller:)

Trots att det är helt galet tjock dimma här, så är det ändå väldigt, väldigt vackert.
Slutade lite tidigare idag så jag hann ut en stund med kameran, medan det fortfarande var ljust.

Jag brukar inte klippa perennerna på hösten och det är ju extra tacksamt sådana här dagar:)
Till och med spindelväven har fått ett tunt lager. Gulligt!










Ska gå och packa min "badväska" och sen' åka och slänga mig i plurret, men jag kikar in till er lite senare i kväll.

Tjingeling!

3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Oj, vad vackert! Älskar såna där frost-bilder!

Kram Lena

Maria - Wikers Liv sa...

Så fint frostiga bilder!
Kram /Maria

anettan sa...

Vackra bilder. Det är vackert med frost men ack så kallt. Kram Anette