3 feb. 2014

Ringa & sortera


Måndag igen:)

Min måndag består av att ringa mer eller mindre jobbiga samtal. Ni vet de där som man skjutit upp så länge det bara går… För att sedan när det väl är gjort, tänka att varför har jag tyckt att det har varit så obehagligt?? Känner ni igen er?

Jag har också pappers-sorteringsdag. Jag gillar när rätt sak är på rätt plats och kan bli lite småirriterad om jag slarvat...



Hej vänner!

Hoppas ni haft en bra helg!

Har ni fortfarande vinter?
Här har det mesta regnat, ja REGNAT (!) bort.
Har inget emot regn egentligen. Fast kanske inte i februari..
Sportlovet närmar sig ju med stormsteg!



Nu fångar vi dagen!

Ska ta ett nytt tag i pappersbunten och sen' får det bli paus för lunch.

En bra start på nya veckan önskar jag er <3



1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Nä, känner faktiskt inte igen mig. Allt jobbig/tråkigt/svårt/obehagligt tar jag tag i så fort det går. Annars tickar det bara en massa energi i onödan tycker jag. Skönt att få det gjort.

Här har det också varit plusgrader ett tag nu :-(

Kram Lena