13 feb. 2014

Blå toner

Hemma igen efter en "shopping-raid" i Kalmar. 
Och var är väl bästa stället att hälla ut fynden än på sängen…?


Nu känns det som att jag har gått i svarta kläder heeela vintern. Idag blev det dock blå kläder. Ett litet steg i rätt riktning;)

Jag brukar inte handla så ofta på Ginatricot men idag fick faktiskt en blus från deras new classics sortiment följa med hem.


 Hej!

Idag var det jag som tog fredag! I morgon är det full rulle hela dagen. Iväg i ottan och hem sent. 
Inte mycket till "alla-hjärtans-dag firande här inte…
Fast jag köpte faktiskt en stor bukett röda rosor till älsklingen idag istället:)



Det har regnat och blåst här idag så nu är det verkligen inte mycket snö kvar. (Det var ju inte mycket innan heller…) Fick dock lite vårfeeling och tillbringade förmiddagen med att sortera ut urväxta barnkläder. Ska släpa med mig några kassar till skolan i morgon då jag har klasskamrater som gärna vill "ärva". Och glad är jag att jag kan bli av med dem!

Nu väntar sängen men vi ses till helgen:)

Alla hjärtans kramar på er!!
❤ ❤ ❤



3 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Ser ut som du shoppat mycket snyggt!
Jag handlar heller nästan aldrig på Gina, men just i vår hittade jag mycket fint, men har inte köpt något än ;)
Kram /Maria

Bakom dörr nr. 11 sa...

Snyggt ! Jag var i Göteborg i går och shoppade och jag handlade också en hel del på Gina Tricot och även mitt hamnade på sängen ;)
Kram på dig !
Pia

Helenas enkla vardag sa...

Kul när man kan lämna det mörka bakom sig och börja sikta mot ljusare kläder.
Ha en bra alla<3 dag
Kram Helena