8 feb. 2014

Silver


Grattis Charlotte Kalla till första OS-medaljen!!



Helg!

Veckorna rusar förbi! Jag tycker tiden går galet fort nu! 
Förut när jag jobbade varannan helg uppskattade jag aldrig helgerna riktigt. Man kände sig aldrig riktigt , riktigt ledig. Nu är det en helt annan känsla när det drar sig mot fredagskväll:)

Vad har ni för er så här i OS-tider?
Misstänker att en och annan följer det på TV. Jag tycker invigningen var magisk! En os-invigning SKA ju vara så där "extra allt" och glammig!

Förra helgen var fylld med kalas men den här är bara lugn och skön. Ska snart slita mig från tv'n och gå ut och njuta av solskenet:)

Kram!

3 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Kul med ett silver, missade tyvärr att se det, får kolla ikväll.
Ha en skön lördag.
Kram Helena

Fröken i Söder sa...

Så himla kul och spännande! Roligt med rn medalj. Kram

Sallys hus sa...

Hej hej!
Fniss..oj oj jag är nog typ den enda som inte följer os alls...ska jag var helt ärlig så har jag knappt fattat att det dragit igång... Inte så värst sportintresserad...
Men kul med medalj i all fall.

Så du har tagit fram dina pelargoner.. mm det kasnke är dags nu. Jag brukar nog vara lite sen där men det börjar ju bli dags nu om de ska hinna bli lite stora till Juni. Jag förvarar mina ute i förrådet där det är lite för varmt så jag skvätter på vatten en eller två gånger på vintern. de är jätte risiga. När jag tar in dem tar jag först bara bort vissna blad och börjar vattna. Efter ett par veckor klipper jag ner den rätt hårt och ger dem ny jord. I det här skedet försöker jag hålla mig från att ta 18 miljarder sticklingar som jag annars gärna gör...;)
Kram Katarina