18 nov. 2013

Topsie


Halloj!

Måndag är självstudiedag för oss HOVA-studenter men när vi nu har gått in i praktikperioden är det äntligen lite lugnare med hemuppgifter. Men det har varit en såå tuff period med massor av skivarbeten och tentor. Pust!

Idag bjuder jag på en dagens med skönaste byxan ever - Topsie från MB. 

Blus Lindex. Armband B.Loved.

Skrotar runt här hemma idag. Plockar och fixar. Lyssnar på en" soulig" George Michael. Tittar över julförrådet. Hittar inte adventsstjärnorna. Något säger mig att jag slängde dem i våras....?! Hm..
Puffar kuddar och njuter av att lugnet och tystnaden:)

Inser plötsligt att det är extremt tomt och trist nu när oliv-, citrus-, fikon- och lagerträd är undansatta för vinterförvaring. Kanske tar jag mig en tur till blomsteraffären? En underbar känsla att kunna ta dagen som den kommer.

Ha en bra start på nya veckan!

Inga kommentarer: