25 nov. 2013

Måndagstips

Oj, oj vad härligt att se solen igen :) Men så KALLT det blev helt plötsligt! 

Som tur var la vi söndagen på att åka runt och införskaffa kängor och vinterkläder till stora och lilla A. En liten vända in på det stora varuhuset hann vi också - var bl.a. tvungna att bunkra upp ljusförrådet inför alla mysiga helger som stundar:)


Har ni förresten provat nya Clarins Double Serum. Finns just nu till lite rabatterat pris här. Och jag får inte en endaste krona för att jag skriver det här, utan jag gör det enbart för att jag vill tipsa om ett riktigt bra serum. Har testat flera andra sorter innan men det här är helt klart det bästa! Har tom fått komplimanger för min hy och att jag ser så pigg och fräsch ut (hur ofta brukar man få höra det i november lixom?!?)

Så det mina vänner får bli måndagens tipselitips! Nu måste jag sätta fart igen innan lilla barnaskaran kommer hem med hungriga magar:)

Kram!

3 kommentarer:

Junitjej sa...

På vilka sätt är serum bra!

svart vitt och rött sa...

Det går åt en hel del sådana där små rackare till ljus nu när mörkret är mer vanligt än dagsljuset :-) Jag behöver också bunkra upp känner jag :-) Tusen tack för kommentaren om mitt kök! Jättekul att du tittade in! Ha det gott!

baraetthem sa...

Vad mysigt att hitta till din blogg:) Det serumet kanske jag borde testa då, låter ju hur bra som helst!!

Kram fredrika