14 nov. 2013

Godis

Har pratat med mina vänner i klassen och det visar sig att jag har inte alls missat så mycket när jag varit borta. Hade känslan att jag skulle ha drösvis med arbeten att skicka in - men det är lugnt tom nästa fredag.

Lite godis som fick följa med hem från resan. 
Bästa askungekrämen från Clarins som alltid måste finnas hemma.


Nästa vecka börjar vår LIA (lärande i arbete) och två dagar i veckan kommer jag att vara på en hälsocentral i Kalmar. Lite pirrigt är det allt att helt plötsligt vara elev igen... Men jag hoppas och tror jag kommer att trivas bra :)

Smaskiga doften Si som syns "överallt". Fick tummen upp av sambon:)

Ansiktsgodis från Dior.

Nu måste jag försöka hinna ut en sväng innan det börja skymma. Dagarna är verkligen korta nu!! Men idag har i alla fall solen skinit och då går ju allting så mycket lättare:)

Ha det så bra mina vänner. Jag tittar säkert in lite senare i kväll igen.

Kram!

Inga kommentarer: