14 okt. 2013

Ute och luftat min nya kelgris...

Det blev en lång bloggpaus... men idag bjuder jag på några höstiga foton från ön. Det är ju så vackert ute nu, så det nästan gör ont!!
Har införskaffat en ny kamera som jag håller på att lära känna och det stämmer så bra (som den här bloggerskan sa) att man blir mycket mer närvarande när kameran är med på promenaden!




Jag brukar tänka ibland att det är en himla tur att man bor i ett land där vi har olika årstider. Jag älskar iofs att resa till lite varmare ställen, men har väldigt svårt att tänka mig att bo där...
Jag behöver mina vårar, somrar, höstar och jaaa vintrar också ;)









Det får bli allt för idag. Nu ropar den här boken på mig. Första tentan i morgon.... Hej och hå!
Var snälla och håll alla tummar ni har :)

1 kommentar:

Lisa Resnick sa...

I'm personally a big fan of isntshelovely2 blog. Thanks for sharing this post.
clipping path
clipping path service