28 okt. 2013

they say a big storm is coming up...

Har gett mig i kast med Johan Theorins nya deckare (sista i Ölands-kvartetten) Rörgast. Har inte kommit så långt än, men den verkar lovande.

 Kan komma väl till pass ifall jag får hemlängtan på resan, hihi...

Hej alla fina bloggvänner!

Sitter här och väntar på det som ALLA pratar om just nu - den stora stormen!! Än märks det då inte så mycket av den (det brukar ju blåsa rätt bra här...) 
Har i alla fall städat undan alla lösa föremål i trädgården, och de ska ju ändå in nu för vintern, så det var  skönt att få det gjort.

Vi får väl se i morgon om jag kan ta mig till skolan eller ifall bron är avstängd :S

Har slängt in en maskin tvätt också i f a l l det blir strömlöst...

Welcome Home bläddrar jag också i ibland när jag ska sova.

Nu ska jag gå och fixa något lite extra till fikat. Det är någon i la familia som fyller år minsann :)
Hipp, hipp hurra!!

Just nu vid min säng.

Nä, nu måste jag verkligen sätta fart här, men jag hoppas kunna kika in till er lite senare i kväll.

Kramar till er alla så länge:)

Inga kommentarer: