4 okt. 2014

Nya magasin och linbana


Idag har dottern och jag gått en riktigt härlig långpromenad i Slottsskogen (utanför Borgholm).
Trodde att det skulle vara fullt med folk i skogen eftersom vädret är alldeles fantastiskt fint. Men det var vi och ett pensionärspar. 

Uppe vid Kaffetorpet, utanför Solliden, tog vi en paus och åkte lite linbana. 
Ni vet en sån'där med bildäck, där man sitter på en liten platta och åker på typ en vajer. Och det känns som om man skulle fara rakt ut i skogen… Kul var det iaf:)


På väg hem slank vi in på Pressbyrån och köpte på oss lite nya magasin att frossa i.
Ni får själva gissa vems som är vems…

I morgon hoppas jag att jag slipper bli väckt av en traktor klockan alldeles-för-tidigt….
Morr, man vill ju liksom sova länge när det är helg!

Kram på er vänner!



4 kommentarer:

anettan sa...

Låter som ni haft en super mysig dag. Kram Anette

Helenas enkla vardag sa...

Sådan linbana skulle jag nog inte tordas åka om det var fall på den. Lät mysigare med en massa magasin. Hoppas ni fick sovmorgon. Ha en skön söndag. Kram Helena

Browneyedgirl sa...

Mysigt det låter :) och visst är det lite lyx att få slå sig ner med tidningar.
Ha en fin söndag

Bakom dörr nr. 11 sa...

Vilken mysig dag. Skönt med långpromenader i det fina vädret. Ska snart ge mig ut på en.
Ha en fin dag
Kram Pia