6 okt. 2014

Höstboots


Årets höstkänga är inköpt och i år valde jag en mer fotriktig (usch vad det låter tråkigt..) känga, mot förra hösten då jag trippade omkring i en med mer klack. Inga problem med det, men den här är betydligt tystare och mer diskret...

Känga här.

Idag sitter jag inne och pluggar marknadsföring. Passar bra då det idag är betydligt kallare och blåsigare. Myser med brasa och levande ljus.

Har iofs varit ute på en powerwalk på förmiddagen och även bokat in ett såå välbehövligt besök hos frissan. Varför blir det alltid så akut?? När jag väl kommer på att jag behöver klippa sig vill jag helst komma dit IDAG…
Nu får jag dock snällt vänta några dagar då fina Johanna var fullbokad. Jag får väl slänga i en "färgbomb" så länge för att dölja den värsta utväxten…

Bäst att plugga vidare här nu så att kvällen istället kan ägnas åt årskurs 3's engelska och matematik;)

Många kramar!

4 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Så snygg känga!
Kram/Maria

Helens Universum sa...

Även om det låter tråkigt så är det både skönt och bra med fotriktiga skor ;-) De här var riktigt snygga!
Kram Helen

Unknown sa...

Jättefina Gantskor! Kram Stina

Millas hem sa...

Vilka bilder! Längesedan jag bloggade nu! Hoppas att jag minns att lägga till bloggar.=)) Måste sova nu!!=)