23 juni 2014

Sommarfina fötter:)



Oh yes!!



Slog till på en elektrisk fotfil, och jag kan verkligen säga att den är värd varenda krona!


Har letat både här och där, men enligt den butik där jag till slut hittade en i, så har den varit slutsåld i hela landet. Den är tydligen så populär att de inte hinner med att tillverka!


 Har iofs alltid varit noga att fila och smörja mina fötter men nu är det ju sååå mycket roligare:)

Och fötterna blir verkligen babylena och det tackar man ju inte nej till så här i sandal-tider:)

Så, har ni inte redan skaffat en "elfil" så är det mitt tips till er i kväll!


Nu blir det till att läsa en stund och sedan räknar jag med att John Blund dyker upp rätt omgående…

Kramar!






4 kommentarer:

Bakom dörr nr. 11 sa...

Jag letar som en tok efter en, men då vet jag ju nu att den är bra...så jag letar vidare ;)

Kram Pia

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Oj vilken bra grej! En sådan måste jag skaffa :). Tack för tipset.

Unknown sa...

Vilket bra tips! Jag tror att jag ska ge rn till min mamma också. Ha en fin kväll! Kram

Unknown sa...

Utmaning hos mig idag! Kram