15 juni 2014

Skarpt läge!


I morgon är det dags att börja jobba igen! Har inte varit ledig mer än en vecka, men nu ska jag ju tillbaka till min praktikplats och jobba "på riktigt"…

Lite pirrigt är det allt..

Har plockat fram allt viktigt jag behöver ha med mig. Vill verkligen, verkligen INTE åka ifrån det ack så viktiga kortet som jag behöver för att ta mig in typ överallt!
(Undrar just om jag får ett nytt där det inte står student:S)


Förmiddagen tillbringades på stranden med en väninna och fem barn. Liiite för blåsigt och alldeles för kallt i vattnet för att bada tyckte mammorna. Men det var ju inget som bekom småfolket…

Följer ni fotbolls-VM? 
Just nu har jag det på "i bakgrunden" (ungefär på den nivån är mitt fotbollsintresse…) väntar istället på att Allsång på Skansen ska dra igång. Tror söta Petra Marklund kommer att görs stor succé!

Ha det fint både ni som har semester och ni som jobbar!

Inga kommentarer: