15 sep. 2013

Regn

OJ vad det regnar och så mörkt och höstigt det har blivit helt plötsligt! (och mysigt - fast det vågar jag knappt säga högt..) Som vanligt den här tiden på året har jag massor av tända ljus. Ljus-kontot i den här familjen är inte nådigt :)


Gårdagens hallonskörd

Annars är det en typisk söndagskväll. Det är sååå svårt att få barnen i säng i hyfsad tid... Tur att veckan börjar med en självstudiedag för ikväll blir det inte mycket gjort. Har tre uppgifter jag ska mejla in, men sen så är jag "i fas" igen. Måste hinna till söta Sabina på Salong Intermezzo i morgon också. Hon brukar kunna göra underverk även när håret är katastrof :)



Tittade ni på Kungens jubileumskonsert i går kväll? Tyckte den var riktigt mysig. Så skönt med en så trevlig och rolig (och för mig okänd) "programledare". För en gångs skull var det lite skönt att slippa alla de "vanliga" programledare som brukar leda den här typen av program. Vad tycker ni?

Ha en fortsatt skön kväll!!

Inga kommentarer: