8 sep. 2013

Matiné :)



Eftersom Smurfarna 2 visades på bio i vår lilla stad idag jag tog med mig barnen på matiné :) Egentligen hade jag ju behövt sitta hemma och plugga och egentligen hade jag behövt göra ett handtag eller två i trädgården... Ja ja... Bägge barnen gav iaf filmen tummen upp så det känns bra ändå :)) 


Nu längtar jag efter filmen om Monica Zetterlund.(Monica Z heter den visst - tror att den är huuur bra som helst. Självklart måste jag ju också se Skumtimmen såklart eftersom den är inspelad här på ön (nej, jag är inte med som statist) och som har premiär här på ön under Skördefesthelgen!


Nu måste jag verkligen fortsätta här men jag kanske tittar in till er lite senare i kväll :)






1 kommentar:

Ninelin - we remember moments sa...

Det är mysigt med bio. Det är något speciellt att få se film på riktigt stor duk.
Hoppas du får en fin vecka.
Kram N