18 mars 2014

Zebra-stripes & Agnes



Här sitter jag och provar skor :) 

Klickade hem lite nya vårkläder till dottern från HM och då fick de här ballerinorna följa med hem till mig. Gäller ju att vara förberedd när vårvärmen behaga komma tillbaka ;)


 Är ensam hemma för tillfället. Dottern är på gymnastik och de manliga personerna i familjen är ute och donar. Så jag går här och plockar och fixar lite och lyssnar på Agnes album (också dotterns..)
 Lugnt och skönt mao:)

Ha en skön kväll mina vänner!




2 kommentarer:

Bakom dörr nr. 11 sa...

Snygga skor ! Skönt att bara gå hemma och pyssla lite. Själv har jag varit och tränat.

Kram Pia

Enkel stil sa...

Dom fina skorna har vår Johanna redan börjat att använda. Tur det inte kom någon snö här i Skåneland. Jag har ett inlägg med Svensk Tenns La Zebra idag. Kram Anita